Kontakt, spørsmål og svar

Ofte stilte spørsmål og svar

Hvordan er returordningen til Skolekroken?

Alle bestillinger kan returneres innen 14 kalenderdager er gått fra varen er ankommet Deres foretrukne leveringssted. Fortell oss kort om hvorfor De ikke var fornøyd med produktet, så betaler vi returkostnaden!

Dersom de oppriktig ikke er fornøyd med et produkt, og forteller oss kort om hva som var feilaktig eller mangelfullt, så dekker vi returkostnaden. Dette tilbyr vi for å forbedre oss og få verdifull innsikt fra våre kunder, slik at vi kan forbedre vår produktportefølje. Kontakt oss, så finner vi ut av det sammen! Om de ikke ønsker å dele Deres erfaring med oss, går det såklart også fint.

Ved retur refunderer vi Dem senest etter 14 kalenderdager er fra varen er mottatt hos oss, eller bekreftet sendt fra posten.

Hvordan kansellerer jeg en ordre?

Dersom De feilaktig har gjennomført en bestilling, kan De få ordren kansellert og pengene refundert dersom varen ikke er sendt. Ta snarlig kontakt med oss dersom de ønsker å kansellere en bestilling. Vi gjennomgår som regel henvendelser hver morgen før varene sendes, med andre ord skal det i de fleste tilfeller ikke være noen problemer knyttet til å få kansellert en ordre dersom De er rask på avtrekkeren.

Hvis varen allerede er sendt, formoder vi Dem om å benytte Dem av angreretten for å bli refundert.

Hva er vanlig leveringstid?

Vanlig leveringstid for våre forsendelser er 2-3 virkedager fra dagen etter at varen er bestilt. Dersom De er bosatt nær Skolekrokens lager i Ski, altså østlandsområdet, pleier det å ta kortere tid. Hvis De er bosatt nord i vårt langstrakte land, eller i landlige omgivelser, kan leveringstiden være litt lenger.

Selger dere til bedrifter?

Det gjør vi så absolutt! Dersom De ønsker å bestille varer til Deres bedrift, forening eller institusjon, eller drive videresalg/engroshandel med våre produkter, kan vi komme frem til en god avtale. Ta kontakt med oss, så får vi til et møte der vi blir bedre kjent.

Hvor kan jeg se mine ordre?

De kan se Deres ordre på “min-konto”-siden. Denne kan De manøvrere Dem fram til ved å klikke på https://skolekroken.no/min-konto, trykke på brukerikonet øverst på menybaren på datamaskin, eller ved å benytte Dem av menyen.

Dersom ordren ble gjennomført gjennom vipps-hurtigkasse, eller De ikke var logget inn ved bestilling, vil ikke ordren kunne lagres på “min-konto”. I så tilfelle, kan ordren kun sees av Dem på Klarna eller Vipps sine tjenester.

Hvorfra sendes varene?

Varene sendes fra vårt lager i Ski rett utenfor Oslo. Ved å holde til i Norge og ha lageret vårt her, kan du være sikker på at vi følger norsk lovgivning og at varene ankommer Dem innen rimelig tid.

Har De noe på hjertet?

Vi elsker å hjelpe og å konversere med våre kjære kunder. Vi svarer Dem raskt som en røyskatt på Facebook-hurtigmelding under våre kontortider 09-16:00 mandag t.o.m fredag. De må gjerne også kontakte oss utenfor kontortiden, men da må De påregne Dem at det kan gå noen minutter eller timer til De blir besvart.